crochetinspiration and more.....

crochetinspiration and more.....

5 maart 2011

HAAKTAS INSPIRATIE- CROCHETBAG INSPIRATION

Ben nog steeds druk aan het haken ;-)
Ben nog niet veel verder dan bloemetjes en vierkantjes....
Op het heerlijke blog van ING-THINGS vond ik deze tasjes....

Still busy crochetting ;-)
Crochetting only flowers and squares (all I know)...
I found thes bags here, on the blog of ING-THINGS...


























...om verliefd op te worden zo mooi!

...I fell in love with all of them, pretty!

5 opmerkingen:

Miranda zei

geweldige blog heeft ze he!

delia hornbook zei

Oooohhhhh im loving those crochet bags so sweet i couldn't just pick of them i love them all ;-)) Enjoy your weekend, dee x

Door Jolanda zei

Ja geweldig zijn ze, ik had ze ook al gespot:) Ook ik ben aan het haken; pannenlappen,na gewone rechte met een picootrandje er omheen heb ik nu bijna van die leuke bloem (jaren 70) pannenlappen af.
Oefening baart kunst, op naar de tasjes, kussens en dekens!

Fijne zonnige zondag!

The Pinkhouseladies zei

Superleuk die tasjes, love it. Ik ga binnenkort op een haakcursus, ik hoop ooit zo ver te komen, maar dat is nog een lange weg ;-)!

appelig zei

Dat ziet er heel leuk uit!