14 maart 2011

KRINGLOOPVONDST! - THRIFTSTORETREASURE!

Ik ga graag (en vaak...) naar de kringloopwinkels....
Soms vind je iets, soms vind je niets,
soms vind je een wagen vol (tot ongenoegen van mijn ventje,
die alles van de kringloop oud, vies en lelijk vindt, hihi  ;-)
Vandaag vond ik deze kussens,sorry ventje....

I love going to thriftstores (as often as I can)....
Sometimes you find  treasures, sometimes it's trash,
sometimes it fills up your whole (little)car. (although my "hubby" calls everthing
from thriftstores,old, dirty and ugly, LOL ;-)
Today I found these cushions, sorry hubby....

12 opmerkingen:

various kinds zei

Dit is inderdaad een vondst.

Mireille zei

Man zulke dingen vind ik nou nooit.
bofkont!

Lucy zei

Wauw die zijn gaaf! Gefeliciteerd met deze geweldige vondst!

Poes P zei

Fantastische vondst, die zou ik ook niet kunnen hebben laten liggen!

fleurfatale zei

wat een vondst!!!!
ik begrijp je volledig, ben ik zo'n kringloopwinkelfreak ;-)

Anna zei

wat een supervondst!!

heerlijk he kringlopen ;)

Het Knuter Huuske zei

Prachtige Kussens Zeg!

Groetjes van Ivonne

Siem zei

Ik zou jouw Kringloop maar goed geheim houden...wat een vondst!

Helma zei

Hoera! Wat een dag met een gouden randje! Wat kun je daar blij mee zijn hè! Geniet ervan.

Lisette zei

Wauw, wat een vondst! Zulke mooie vind je niet vaak :) Daar kan je ventje toch geen nee op zeggen??

Gwen zei

Super toch !

Daniela Cerri zei

Here is paradide of craft-art!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...