crochetinspiration and more.....

crochetinspiration and more.....

3 maart 2011

Uitleg Vierkantjes haken-Crochet Solid Granny Square



Ik hoop dat jullie iets aan het filmpje hebben gehad om bloemetjes te haken,
ik vond het erg duidelijk (al ben ik echt geen haakster).
Hier vond ik een duidelijk filmpje voor het haken van vierkantjes,
leuk om er daarna een mooi dekentje of kussenhoes van te maken!
Veel haakplezier!

I hope you found the flower crochetting tutorial of any use,
I made a lot of them (though I am not really good at crochetting).
Here´s a very clear tutorial on how to crochet a granny square,
nice to make cute blankets or cushioncovers!
Enjoy crochetting!

1 opmerking:

Anja zei

Ik wordt wel geprikkeld maar zie het me nog niet doen. En ik vind al dat gehaakte spul zooo leuk!!!
Groetjes Anja.