8 mei 2011

mijn mama is van mij - my mommy is mine!


























Deze ochtend werd ik gewekt met dit lieve gedicht+kunstwerk,
voorgedragen door mijn 3-jarige bengel (mijn dag kan niet meer stuk!)

This morning my 3-year old woke me up,
"reading" me his poem and showed me his artwork (what a great mothersday!)

Mijn mama is van mij,                                      
ze maakt me altijd blij                                       

Mijn mama is heel lief,                                   
ze is mijn grote hartedief!                                                        

Deze bloemen zijn voor jou,                             
omdat ik van je hou!                                           

My mommy is mine,
she makes me happy every time

My mommy is real sweet,
she is my big sweetheart!

These flowers are for you,
because I love you!

FIJNE MOEDERDAG!- HAPPY MOTHERSDAY!

3 opmerkingen:

Lien zei

Oh wat lief!!! Die was er lekker vroeg bij precies :-p

Sil Campschroer zei

Daar doe ik het voor! Geniet ervan met hart&ziel van Sil.

the cardigan-inn zei

ah, snoepig he? *smelt*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...