9 mei 2011

rokje in een middag - afternoon skirt



























Ben deze middag achter de naaimachien gekropen,
en maakte van mijn kringloopje een rokje.
Gewoone een oud rokje op de stof gelegd en dit nageknipt.
Bovenaan een lang stuk tricot wat ik kan omslaan.
(Met het boord omhoog kan het ook als jurkje,
al is het dan voor mij wat kort...)

This afternoon I made a skirt out of my thriftstorefabric.
I used an old skirt, put it on the fabric and cut out the new one.
For the waist I used a large double piece of elastic material.
(now I can wear it as a dress as wel as a skirt..)

6 opmerkingen:

BDDesigns zei

Ik had net je stof vondst gezien! Wat een super mooi stofje van de kringloop, dat moet je ook maar net tegen komen. Enne het resultaat mag er ook zijn. En trouwens slim idee, gewoon een stuk tricot als boord gebruiken....

Groetjes Brenda

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Jee wat een leuke rok zeg, echt mooi gedaan!

Veel groetjes, Veronique

Andina zei

Wauw, die is mooi! Het klinkt zo simpel zoals jij het schrijft, maar het lijkt me nog moeilijk genoeg.....

The Pinkhouseladies zei

Super leuk :D! Knap hoor, ik zou het je niet nadoen!

Chrissie en Heidi zei

Geweldig!! Wat een gaaf rokje! Zit ook zo heerlijk he, met die tricot band! Ik wil ook kunnen naaien!!!!

Frollies en Frummels zei

Geweldig leuk geworden!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...