10 mei 2011

stoffenverkoop - fabricsale

Ik loop regelmatig eens binnen bij de stoffenverkoop te Kapellen.
Een stoffenparadijsje waar iedereen wel iets kan vinden.
Leuke kinderstoffen, mooie tricots, bekledingstoffen en zo kan ik nog wel even doorgaan!
Dus ben je in de buurt, neem dan eens een kijkje, meer info HIER.
Let wel op alleen open op maandag en zaterdag!
(de "stiekeme" fotootjes zijn van mijn bezoekje gisteren!)

In Kapellen you can find a big fabricsale.
It's a fabricparadise where you never leave emptyhanded!
More pictures and information HERE.







3 opmerkingen:

Femke zei

Dank je wel voor de tip, het is niet zo heel ver hier vandaan, ik ga er zeker een keertje kijken!

groetjes Femke

LittleBe. zei

leuke tip ga ook zeker eens binnen springen
liefs,

Helmi zei

Een beetje uit de buurt van waar ik woon. Maar het ziet er fantastisch uit.
grt, Helmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...