14 juni 2011

Makkelijk gehaakt mutsje! - Easy crochet hat!

Ik heb een nieuw haakpatroontje uitgeprobeerd; de "puff stich" muts!
Lijkt moeilijk, maar is echt heel eenvoudig ;-)
Je moet er alleen voor zorgen dat je wol goed over de haaknaald kan glijden,
want je werkt met veel losse lussen op je haaknaald.
Ik haakte het mutsje in fris groen met een blauwe gehaakte bloem!
Zoonlieft speelt voor de gelegenheid even een meisje,hihi...

I tried out the puff stich hat!
Really easy to do ;-)
I used a fresh green yarn with a blue crochet flower!
My son (or is it daughter,LOL) models the hat....

10 opmerkingen:

Petite Fee zei

Heel leuk mutsje. Dat ga ik zeker nog eens maken. Het staat jouw zoontje trouwens ook erg schattig ;-)

LittleBe. zei

Grappig die heb ik ook gehaakt in het grijs ;-)
liefs,

Hiskia zei

superleuk! je zoon doet het leuk onder die muts, zou je er niet eentje in een andere kleur voor hem maken?? heb er van de winter 1 voor mijn moeder gemaakt en wil er zelf eigenlijk ook 1 :-)

Sofie zei

Tof zeg... ik zal je blogje blijven volgen, kan ik leuke ideetjes opdoen.
Groetjes Sofie

Mirella zei

wauw mooi gemaakt weer!!
Staat hem goed hoor ;-)

Nastasja zei

Ik was gisteren aan het zoeken hoe je een granny square dekentje maakt en ik ben bij jouw terecht gekomen.
Maar ik kwam nog iets leukers tegen, het puff stitch mutsje. Ik heb er gisteren 2 gemaakt!
Ik ken weinig van breien en haken, maar met met het filmpje het ging het heel vlot. Dank je wel!

Groetjes, Nastasja

http://madebynastasja.blogspot.com/2011/09/puff-stitch-hat.html

:)

sonneke zei

Handig dit filmpje was ook met zo'n soort muts bezig...maar leek meer een onderzetter (rondje) denk dat ik nu wel weer verder kan en Het goed komt

soet zei

supermooi!
Waar haal je het plastieken "hoesje" die je over je haakpen doet? Zou handig zijn voor mij, nu ik een haakverslaving heb :-)

Anoniem zei

said plenty of people payment their loans in time and also without having penalty charges
A leading consumer debt charity wants the quantity of families checking out these folks with regard to benefit about payday advance debt to be able to double it. arrears charity shows available used any quick, great fascination loans the year 2010. The charity states four years in the past numerous prospects with them has been unimportant.
pożyczka na dowód
pożyczka na dowód dla bezrobotnych
nasza strona domowa www
pożyczki prywatne zgorzelec
pożyczka na dowód

http://kredyty-bez-bik.org.pl
http://kredytybezbik24.net.pl
http://szybkapozyczkaonline.com.pl

Scraplijn zei

http://scraplijn.blogspot.nl/2013/06/thank-you-very-muts.html
I made your pet and muts, Love them both!!!!!

greetings from Holland!
Marjolijn.