Selina Lake; ik hou d'r van! - I heart Selina Lake


Ik ben gek op de styling van de engelse Selina Lake.
Na haar heerlijke boek Bazaar Style , kwam het book Romantic Style,
en nu is er weer een nieuw pareltje op komst : Homespun Style; alles over creatief
decoreren en inrichten met originele handgemaakte producten, ik kijk er al naar uit!

I love the work of english stylist Selina Lake.
After her amazing book Bazaar Syle ,
she came up with the sweet book Romantic Style,
and now a new one is coming our way : Homespun Style;
all about decorating with craft,
with lots of homemade ideas, I am really looking forward to this one!

1 opmerking:

Fenny zei

Ik heb het boek bazaarstyle ook, ik vind het heerlijk om erin te kijken!
Maar blog kende ik nog niet, daar ik binnenkort is lekker inneuzen!
Bedankt voor de tip!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...