30 juni 2011

HAKEN OP DONDERDAG : uilentasje - CROCHET ON THURSDAY : little owl bag





















Nee, Maja de Bij is het niet geworden............
Ik haakte een uilentasje, handig voor een tijdschriftje in mee te nemen of een
klein haakwerkje!
Natuurlijk kwam er weer geel aan te pas, hoe kan het ook anders ;-)
Wil je ook meedoen aan Haken op Donderdag, laat me dit dan even weten dan zet ik
je link op m'n blog.
Hier vind je alvast mijn moedige medehaaktsters!


No, it's not Maya the Bee......
I crocheted a little owl bag!
Again I used my favourite colour (of the moment) yellow ;-)
If you want to participate in Crochet on Thursday, just let me know.
Here's the list of the other crochetladies!

8 opmerkingen:

elisanna zei

Super leuk tasje!

Roos Raak zei

Geweldig zeg! Echt grappig :>) fijne dag zuster Roosje

Lien zei

Jaaaa heerlijk zeg!!!! Zo fijn! Ik vind je haken op donderdag een leuk initiatief. Ik haak zelf een hoop af, maar redt het niet om elke donderdag met iets op de proppen te komen jammer genoeg. Maar superfijn om zo allerlei nieuwe blogs te ontdekken! Nog veel haakplezier daar!

Petite Fee zei

Wat is dat een super leuk tasje geworden. Ik dacht echt dat je Maja de Bij ging maken (als pop/knuffel)maar het is echt iets heel anders geworden. Heel mooi! Groetjes.
PS leuk dat je mijn link bij de medehaaksters hebt staan. Ben wel druk aan het haken maar is helaas nog niet af. Binnenkort!

Het Knuter Huuske zei

Wauw.... Ik vind hem Super!! ♥

Haken op donderdag.... Had het al eerder voorbij zien komen.... Maar wat is dan de bedoeling?
Samen eenzelfde project maken?
En op donderdag showen?
Ik hoor het graag, want lijkt me wel leuk om mee te doen :D

Groetjes van Ivonne.

Kim zei

Echt mooi gedaan! Het uilen tasje is erg leuk en schattig geworden.

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com

Mevrouw Williams zei

Het lijkt mij erg leuk om mee te doen met haken op donderdag (alhoewel ik bijna elke dag haak ;-)

Aisyah Helga zei

That is SO cute!! Love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...