10 augustus 2011

PARIJS - PARIS

Ik vertrek vrijdag met een vriendin naar Parijs!
Lekker door de mooie straatjes slenteren, chique kadootjes shoppen en overheerlijke macarons eten,mmmmmmmmm ;-)
Als jullie nog adresjes hebben ,die ik zeker niet mag missen, hoor ik ze graag. Merci Beaucoup!X


Next friday I will leave for Paris for some days!
Walking through the little streets, shopping and eating delicious macarons, mmmmmmmmm;-)
If you have any nice adresses in Paris ,please let me know.
Merci Beaucoup! X

9 opmerkingen:

Happy in red zei

Lovely!! Parijs is geweldig.
Have fun.
Esther.

Siempie zei

Tips??
Check mijn blog, ik ben in mei geweest;
http://hetmatroosjeenmeer.blogspot.com/2011/05/parijs-stoffen-luilekkerland.html

Heel veel plezier!!

Sandra zei

Veel plezier in Parijs, hopelijk valt het weer mee, en kan je genieten van een heerlijk terrasje

Elizabeth zei

Wat een bofferd ben je!
Veel plezier, en ik ben bang dat een dagje veel te kort is...

Groetjes, Elizabeth

Sofie zei

Wij zijn met de kids geweest voor 4 dagen, veel plezier!
De metro gebruiken, dan ben je vlug ver en overal!
Groetjes Sofie

TIO zei

Veel plezier daar!
Ik had je vorige week een mailtje gestuurd omdat ik graag wou mee doen met het haken op donderdag.

Miss Bee zei

@TIO, hoi Wendy ,ik heb je erbij gezet hoor in de lijst, leuk dat je meedoet!

Evelyne zei

Tip: je kan op het dak van de Printemps (gratis) genieten van een prachtig uitzicht! Soms even zoeken om de juiste lift te vinden die tot daar gaat, maar echt de moeite waard!

Helmi zei

La Fajette is toch nog zeker de moeite waard! GENIET er van.
grt, Helmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...