Wat staat er op het menu vandaag.....- What's on the menu today.....


ZPAGETTI!

Ik ben voor het eerst aan het haken met zpagetti,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo fijn vind werken, maar het gaat wel heel snel ;-)
Wat het gaat worden weet ik nog niet precies, hahaha, maar ik hou jullie op de hoogte!

********************************************************
ZPAGETTI!

I am working with zpagetti, made out of textile leftovers .
It's a little bit hard to work with, but you get a quick result ;-)
I am not sure yet, what I will make out of it, but I 'll let you know soon...


3 opmerkingen:

The Pinkhouseladies zei

Ik ben benieuwd wat het wordt!!:D

succes!

Minimoek zei

Succes en ik heb al diverse dingen met zpagetti gemaakt,de ene of de andere zpagetti is wisselend qua dikte en soepelheid en dat merk je ook met haken maar ik vind het leuk spul.Groetjes Linda

Mevr. Snoeshaan zei

Het is in elk geval een mooie! Dat zwarte streepje is stoer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...