12 juli 2012

- Babyslofjes haken -How to crochet baby shoes with criss cross strap

6 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

ze zijn echt schattig
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Angeline zei

ziet er heel lief uit,alleen weet ik niet wat mijn schoonzus/zwager gaan krijgen eind deze maand,dus heb maar een grote vis gehaakt met rammelgebeuren er in voor mijn neefje Thijn van bijna 2,heeft hij ook een kadootje als de baby er is en als hij hem niet meer leuk vind kan het óver'naar zijn broertje/zusje in spe!;-)

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Karin - The F Girl zei

Och wat lief. Ik blijf het maar zeggen: Ik moet echt eens leren haken!

Leelagovind zei

beautiful baby booties with criss cross straps..i have been hunting for the tutorial for months..thanks for sharing..will be back soon to show my trial on this booties..

Cheyenna zei

Wauw echt lief en leuk om te doen. Maar toch weer niet de tijd voor genomen en een setje babyslofjes besteld via deze babyslofjes webshop...
Volgende keer maar echt eens optijd beginnen met tijd vrijmaken... *zucht*

Leuke Wereld zei

Ongelooflijk mooi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...