lekker kringlopen! - thrifting the day away!






Ik vind het heerlijk om af en toe eens lekker te gaan "kringlopen".
Gelukkig voor mij zijn er heel wat leuke kringloopwinkels in de buurt ;-)
Eén van mijn favorieten is deze in Borgerhout (Antwerpen),
op de foto's zie je denk ik wel waarom!
Ben je in de buurt ,neem dan zelf eens een kijkje:

Kroonstraat 166
2140 Borgerhout (Antwerpen, dit is de wijk achter het centraal station)

************************

I just love thrifting!
One of my favourite thriftstores is this one ;-)
I you're happen to be in Antwerp, here's the address:

Kroonstraat 166
2140 Borgerhout

6 opmerkingen:

silly old suitcase zei

Wat is het er netjes! bij ons is dat
wel anders...

groetjes x

Els zei

ooh, zijn die bankjes ook te koop?

Alessandra zei

What a gorgeous place!!!!
xxx Alessandra

Frullemieke zei

Jij woont blijkbaar in de buurt dan ;-)
Ik heb via de blogs ook het kringlopen ontdekt, maar ben nog maar 1 keertje naar die van Deurne geweest.
Ligt er in Borgerhout veel om te naaien enz?

Miss Bee zei

@Frullemieke; in Borgerhout ligt er niet zoveel om te naaien.... Er liggen wel wat lappen(gordijnen), en soms wat fournituren, maar ze hebben toch meer meubeltjes, servies en kleding ;-)
fijne dag!

Kim zei

Een supergrote kringloop winkel!
Helaas zitten er alleen maar kleintjes bij ons. Hoewel die ook wel erg leuk zijn zul je niet de OMG/hebben factor krijgen.
Mocht ik ooit in de buurt van Antwerpen komen ga ik er zeker naartoe!

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...