11 augustus 2012

ons nieuwe huis ;-) - our new home ;-)







Hahaha, grapje hoor, was het maar waar!
Soms loop ik te dagdromen als ik weer eens wandel door deze straat;
de Cogels Osylei in de wijk Zurenborg (achter Berchem Station).
Ik gluur ongegeneerd naar binnen en richt ze lekker in naar mijn smaak ;-)
Ach, een mens mag dromen toch?

LOL, I should be so lucky!
I just can't help dreaming about living in one of these houses,
 when I take a walk in this street:
the Cogels Osylei (in a district of Antwerp).
I peek inside and (re)decorate them ;-)
Let's dream on....

8 opmerkingen:

Happy in red zei

Ook mijn favoriete straat in Antwerpen!!!
Groet,
Esther.

Alessandra zei

I do the same when I think about the houses built by Gaudi' in Barcelona!!! ;oD
xxx Alessandra

Karin - The F Girl zei

Is een liefhebberijtje van mijzelf ook. Waar ik ook kom. Wanneer ik prachtige huizen zie, stel ik me voor hoe ik het in zou richten. Heerlijk om te doen! :)

Zilly zei

WaW-what the F...K-helemaal te gek. Onthou goed-als is het huis nog zo mooi-zonder smaak ingericht is het nix. Ik hou van mensen met smaak-geniet maar lekker verder-xxx-Sil

Karmijn & Kobalt zei

Waw ik dacht al wat een mooi kasteel is me dat!
Huizen kijken is inderdaad heerlijk!

Viki De Ruysser zei

toen mijn moeder vroeger in die buurt werkte en haar ging ophalen wist ik ook niet waar ik eerst moest kijken is dan ook één van de mooiste straten van Antwerpen.

groetjes viki

My Cozy Nest zei

Nouwwhhhh.... Hier kun je ook makkelijk bij weg dromen!! ....
Prachtig.....


Groetjes van Ivonne

veerle zei

Ik was er bijna mee weg :) Oh dat is daar zooooo mooi!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...