26 september 2012

Komen jullie even binnen.... - Have a peek inside....







Ik vind het altijd heerlijk om bij huizen naar binnen te gluren,
daarom mogen jullie vandaag even bij mij gluren ;-)
Hier een blik in de kamer van mijn kleine man!
Zoals jullie zien veel kringloop-en rommelmarktvondsten,
die met een likje verf weer een tweede leven kregen...
gluren maar!

Here's a peek inside my little boys bedroom.
A lot of thriftstore finds as you can see!
With a little bit of fresh paint I gave them a second life...
Enjoy!


4 opmerkingen:

Diana zei

Leuk! Zo'n schouw had ik in mijn "ouderlijk" huis ook!

Kris zei

Leuk! Mooi!

Super die schouw. En mooi zo'n letterbak, zou ook wat voor mijn zoontje zijn. Die ordent ook de hele dag door.

Sharmayne zei

Heel leuk !!

Mirella zei

super leuk om deze foto's te zien! idd. geweldige letterbak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...