15 september 2012

pom poms


gewoon heel mooi!

**************

just beautiful!

5 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

wat enorm leuk zijn deze, dank je wel voor de tip
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Leelagovind zei

nice tutorial..thanks for sharing..

rowena zei

Leuk idee.
Ga het zeker uitproberen.
Ook leuk om met kinderen te doen.

Vrolijke Vlaggetjes zei

Het uiltje is binnen, superbedankt! Zie ook mijn blog :-)

sneksniltje zei

O, heerlijke herinneringen aan mijn kindertijd! Maar wij deden het met (meerlagige) papieren servetten waarvan we dan laagje per laagje openpelden op het einde. Met mijn moeder en zus hebben we vroeger ontelbaar veel zo'n papieren bloemen gemaakt, we hingen die dan op aan een touw als vlaggenlijn. Of maakten er een bloemenkrans van voor ons vader, als die thuiskwam met het vliegtuig van een lange werkreis. Of we bonden er, als je de "muizentrapjes" in twee plooit, een lang breed lint aan in plaats van een kort touwtje, waardoor je de bloem dan als servetring kon knopen of rond een kadootje kon doen. Of als kinderarmband natuurlijk, mijn zus en ik waren dol op zo'n bloemenarmband!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...