9 november 2012

ik haakte een granny..... - I crocheted a granny....


Ik haakte een granny.....,
ik haakte maar door......,
ik haakte er een randje rond.......,
ik haakte nog wat randjes.....,
en zie daar: een heerlijk babydekentje;-)

PS: kom morgen even kijken op mijn blog, want dan heb ik een hele leuke giveaway!

************************

I crocheted a granny square....,
I crocheted on and on.....,
and look: a lovely baby blanket ;-)

PS: don't forget to check out my blog tomorrow , I will have a nice giveaway!



15 opmerkingen:

Lief en Mooi zei

Mooi en fris in het groen! groetjes Talitha

Inge zei

heel mooi! ik ben fan van de kleurtjes :)

Mama poppemie zei

Die kleuren zijn prachtig !

JoJo zei

Mooi zeg en die kleurtjes zijn geweldig zo bij elkaar

Michelle zei

Mooie kleuren!

Klaartje Nel zei

Mooie kleuren!

noofs zei

Je haakte een hele hele mooie granny. Complimenten! :-)

de Bakmadam! zei

Mooi werk en mooie kleuren! Volgens mij gaat die huidige eigenaar zijn sjaal wel missen als het een babydekentje wordt ;-)

het Meisje van de Zeppelinfabriek zei

Oh wat lief!

Anoniem zei

Ontzettend mooi, super kleuren!

Willy zei

Mooie frisse kleurtjes.
Het koppie is ook leuk!

The Pinkhouseladies zei

owww wat leuk, misschien moet ik ook maar door gaan haken bij een granny square, want zo'n uitkomst is toch wel errug leuk :)! Morgen kom ik snel kijken naar je give away, ben benieuwd, leukleuk!

Elisabeth M zei

Wat een mooi babydekentje,

Miss Creatuurtje zei

Héél mooi!

Tante Jannie zei

Prachtig! Wat een mooie kleuren!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...