4 januari 2013

babykamer inspiratie - nursery inspiration





Nog ongeveer 2 maandjes te gaan,
dus ik mag me helemaal gaan richten op het babykamertje!
Ik heb al wat doe-het-zelf projectjes op de planning staan,
maar wat extra inspiratie kan nooit kwaad ;-)
Deze foto's met bronnen staan allemaal op mijn babyprikbord, 

PS: jullie kunnen nog steeds mee doen aan de giveaway...

*****************
In about 2 months the new baby will be here,
time to work on the nursery!
I have some DIY- jobs waiting for me,
but you can never have too much inspiration pictures ;-)
These pics are from my pinterest babyboard, 

PS: you're still in time for the giveaway...

6 opmerkingen:

Minimoek zei

Heerlijk hé, ik word oma in juni dus ik heb ook helemaal de babykriebels, succes met de inrichting!!Groetjes Linda

Kris zei

Leuk hè! Wij verwachten ook een kleintje en ik had je board al gezien op pinterest! heerlijk ideeën verzamelen! succes met de laatste 2 maanden!

Judith zei

O, wat heerlijk! Veel plezier met verzamelen en uitvoeren van leuke ideeën!

Bonnie zei

I love the vintage cameos and I am already a follower. I love the nursery photos. so cute and modern.

Petits Pirates zei

Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Angeline zei

Ohhh wat lekker!Geniet er nog maar even van en dan strakjes zo'n heerlijk lief klein babytje in je armen!Heb eens op je baby-inspiration gekeken en ik moet zeggen het ziet er allemaal even lief/mooi/leuk en gezellig uit,dus je hoeft je in elk geval niet te gaan vervelen in je zwangerschapsverlof!Have fun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...