7 februari 2013

"Haken" op donderdag - "Crochet" on thursday



Ok, vandaag zou ik het eigenlijk breien op donderdag moeten noemen....
Mijn moeder breide dit schattige vestje 
voor de toekomstige baby,
ben er een beetje verliefd op!
Op de achtergrond al een detail van het babykamertje,
al ben ik daar nog niet klaar mee....

Wat haakten jullie allemaal?
Klik hier voor meer haken op donderdag.
Fijne haakdag, en iedereen nog ontzettend bedankt voor de hartverwarmende
commentaren  op mijn vorige bericht ;-)

***************

Ok, today should be called knitting on thursday.......
My mother knitted this adorable little cardigan 
for the future baby,
I am smitten!

For more crochet on thursday, click here...
Have a lovely day, 
and thank you for the heartwarming comments 
on my "belly" post ;-)


9 opmerkingen:

Zilly zei

Een heel mooi jasje-vooral ook omdat oma het gemaakt heeft. Ben benieuwd wat je gaat doen met de baby-kamer? Verder was ik verrast om je te zien op de foto met donkere haren-of heb ik het mis??? Mooie week nog gewenst-xxx-Sil

Anka Vandenrul zei

wauw, heel mooi jasje,
de baby zal toch een beetje verwend worden ;)

Grtjs

Tante Jannie zei

Wat een super schattig jasje :)

de Bakmadam! zei

Ow, zo mooi! Daar gaat je baby nog schattiger in zijn waarschijnlijk! Spannend, ben benieuwd naar je babykamer! Doe het toch maar kalmpjes aan met die laatste loodjes hè! groetjes!

Malotte zei

Prachtig, daar moet je wel van smelten!

Angélique zei

Ow, wat een schattig vestje! Ja, daar kun je makkelijk verliefd op worden :-)

Swasie zei

Wat een mooi vestje. Super!

caroline zei

zo schoon en schattig !

Lotte zei

Wow, wat een schattig vestje!
Weet je toevallig vaan waar je moeder dat patroon heeft of waar ze zich op baseerde? Want het lijkt me leuk om er ook zo eentje te maken voor een toekomstig neefje/nichtje ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...