17 april 2013

fijn creatief adresje - lovely supply shop


 ja, met zo'n karretje doe ik altijd boodschappen ;-)



 heerlijke stofjes en bandjes.....



en natuurlijk wol in al mijn favoriete kleurtjes.....

ik krijg vaak de vraag waar ik mijn wol of haakgaren koop.
Nou eerlijk gezegd kan dat overal zijn (maar vooral online).
Wat ik ook altijd een fijn creatief adresje vind is Veritas,
gisteren was ik er weer even en kon het niet laten een paar fotootjes te maken...
...en het één en ander te kopen natuurlijk ;-)
Wat zijn jullie favoriete adresjes?

***********

Poeple often ask me, where I buy my wool or cotton.
I have to say , it can be anywhere (but mostly online).
Yesterday I visited Veritas, a creative supply shop.
I could not resist to take some pics...
and off course I bought some things ;-)
Do you have any favourite shops?

6 opmerkingen:

Ingrid zei

Veritas is ook mijn adres wanneer ik eens naar Antwerpen ga. Ik heb net de grote winkel aan de Bredabaan ontdekt!
Mijn favoriete winkels: DeBeekbergse wolhandel in Apeldoorn en Kantje Boord in Amsterdam.
Groeten,
Ingrid

blancouleur zei

Waauw!! Onze Veritas heeft jammergenoeg niet zoveel wol!

Inez Falleyn zei

Ik koop wol bij Suyzwol in Eernegem (West-Vlaanderen), hebben een enorme keuze en uitgebreide kennis van breien en haken. Of online bij Wolenzo. En verder overal waar ik mooie wol zie :)
Inez, ineseda.blogspot.be

Sandra zei

Veritas is helemaal top geworden, die leuke stofjes, verschillende wolletjes, echt één van mijn favoriete winkels
Groetjes Sandra

Veritas Belux zei

Hey Bees & appletrees,

Leuk om te lezen dat je onze wol zo leuk vindt! Bedankt ook voor dit toffe artikeltje.

Met creatieve groetjes,
Het hele Verita-team

rokodil zei

Ga ook eens naar Julia 's shop in de Nationalestraat in Antwerpen! Is dat te ver kan je er ook online bestellen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...