21 oktober 2014

heerlijk haakboek - lovely crochet book




Ik heb hier in Engeland al de leukste haak- (en brei!) boeken gevonden!
Onder andere dit boek :
Een heerlijk sfeervol boek met mooie patroontjes.
De schrijfster van het boek, Susan Cropper,
heeft een wolwinkeltje in Londen; LOOP....
Ik denk dat ik binnenkort heel dringend in Londen moet zijn ;-)

*************

I am always searching for great crochet books,
and I have found one!
It is a gorgeous book with lovely patterns.
Writer of this book, Susan Cropper,
owns the cutest yarnshop ; LOOP.....
I think I will have to visit it very soon ;-)


6 opmerkingen:

Katrien zei

Je gaat nu de voordelen van verhuizen al ervaren. Lijkt mij een tof winkeltje. Have fun.

Angeline zei

Dat ziet er inderdaad ERRUG leuk uit! Ha,ha...enjoy living in the UK!Ik vind het een prachtig land!

Ta-ti zei

Loop is een supertoffe winkel in een leuke buurt trouwens. Een echte aanrader in Londen als je van handwerken houdt.

Irene Pieters zei

En dan een mooi verslagje op je blog zetten, want dan hebben wij meteen een reden om ook naar Londen te komen ;))

Ingrid K. zei

Hello! First of all let me say that I enjoy reading your blog (for quite a while now!!) but recently you posted about the star garland ... and well, i commented on that page, so take a look! :)
You definitely provided me with some great inspiration!
Enjoy living in England, I lived there for 30 years... and I am thrilled for you that you get to discover so much there! I heard good things about Loop! Perhaps you can catch the Knitting and Stitching show one time, or madelondon (which is on right now until 26 oct, see: http://www.madelondon.org/) or go to spitalfields craft market... you will find lots of inspiration!

Have fun!!!!
Ingrid xx
http://myfunkycrochet.blogspot.be

Klaartje Nel zei

Leuk! Wij gaan volgend weekend naar Londen. Ik ga zeker uitkijken naar de haakboeken!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...