3 februari 2015

Bloem-Hartje Haken - Crochet Daisy Heart


Ok het is bijna valentijnsdag, 
dus een gehaakt hartje mag natuurlijk niet ontbreken.
Ik vond dit zo'n lief hartje met het bloemetje, het geeft me echt een voorjaarsgevoel! 
(ook al ligt er hier een flink pak sneeuw buiten!)
Het patroontje kun je vinden op het blog van 
Geniet van vandaag, en haakse!

-------------------------------------------

Ok  Valentinesday is just around the corner, 
so we are in need of some cute hearts!
I love this heart with the daisy flower in the middle,
it makes me think of spring,
(though outside it is snowing!)
This pattern can be found on the blog of 
Enjoy today, and don't forget to crochet!

6 opmerkingen:

mme-carper zei

Jouw haakwerkje deed me al denken aan Pasen wanneer we samen met z'n allen gezellig ontbijten, met een heerlijk spiegeleitje.

Amber zei

Van hartjes krijg ik nooit genoeg. Extra leuk dat je dit hart met bleom ook in een vierkant kunt haken.
Dank je voor de link.

Groetjes, Margaret

Daphne zei

Wat een leuk hartje in deze vrolijke en frisse kleuren!

Groetjes, Daphne

Roberta Mendes zei

¦¦¦(¯`:´¯)¦Olá amiga!!!
¦¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦¦??Uma Ótima semana
¦(¯ `•.(?).•´¯)¦(¯`:´¯) para você e toda a tua família!
¦¦(_.•´/\`•._)(¯ `•.\/.•´¯) Siga o blog
¦¦¦ (_.:._).¦(¯ `•.(?).•´¯) Deixe seu comentário
¦¦¦(¯`:´¯)¦¦(_.•´/\`•._) Teremos o maior prazer em
¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦(_.:._). responder
¦(¯ `•.(?).•´¯)¦¦¦¦ Deixe seu blog e email
¦¦(_.•´/\`•._)¦¦ Para que possamos
¦¦¦(_.:._)¦¦¦¦¦ retribuir a visita.

Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

Mama Poppemie zei

Oh wat een leukerd, die ga ik eens proberen voor de dochters.
En <3 de kleurtjes

Fräulein KidsliKids zei

What a beautiful BLOG !
These daisy-hearts are absolutly nice, I ♥ them.
Regards from Austria,
Fräulein KidsliKids

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...