7 mei 2015

oude haakboekjes - old crochetbooks


Ik ben op het moment wat nieuwe haaksteken aan het leren uit
oude haakboekjes ( sommige nog ouder dan ik ben, haha).
Het is ontzettend leuk om te doen,
en ik heb al een heleboel originele steken gevonden!


Deze steek heet de viaduct -steek ;-)
Mij hoor je niet meer vandaag....

**************

At the moment I am learning some new crochetstitches from old
crochet books ( some books are even older than me, haha!).
I love working from these books,
I found a lot of original and fun stitches already!
Have a good day, with lots of crochet ;-)

6 opmerkingen:

ymme zei

Die oude motieven blijven toch altijd mooi!
groetjes

Margaret zei

Leuke steek. Met het moderne garen zou het zo een niwue steek uit deze tijd kunnen zijn.

Veel haakplezier, Margaret

Sofie Vandersmissen zei

Deze steek ziet er leuk uit!

Groetjes, Sofie

Ans zei

Ik heb ook nog een hele verzameling van die oude boekjes, ze zijn alleen al heerlijk om weer eens door te bladeren, en zo nu en dan een leuk steekje uit te proberen.

Tic Tac To zei

Mag ik vragen waar je die oude boekjes vindt aub? Ik ga regelmatig kijken bij de Sleghte maar heb nog nooit iets gevonden.

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een leuke steek. Wat ga je ervan maken?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...