13 juni 2015

meloenen haken - crochet melons

M is voor .......Meloen!

Ik ben meloentjes aan het haken, en ooh wat worden ze leuk, hahaha!
Ik ga er een lange slinger van maken, lekker vrolijk!
Ik krijg al helemaal zin om hele fruitschalen vol fruit te haken, 
maar ik zal me inhouden ;-)
Zijn jullie nog met fruitige projectjes bezig?
Fijn weekend iedereen!
xxx

*********************************************

M is for ....Melon!

I am crocheting little melons, and I just love the way they turn out, haha!
I will turn them into a bunting.
I feel like crocheting a complete fruit and veg marketstall,
but I promise I will behave ;-)
What fruity projects are you up to?
Have a lovely weekend!
xxx

14 opmerkingen:

Sandra's Blog zei

Wat grappig. Dat zal een vrolijk gezicht worden, zo'n slinger met meloen.
Groetjes Sandra

casa crea d' emilia zei

Hey,
Wat ontzettend leuk haakwerk. Ik zag ze al voorbij komen op instagram. Welk garen heb je daarvoor gebruikt? echt super leuk.
Fijne zaterdag.

Lieve groetjes,
Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)

KatKat Katoen zei

Ziet er lekker, vrolijk én zomers uit!
Heb zelf net een fruitmandje gehaakt, maar dan gevuld met echt fruit :-)
Groetjes, Sigrid

Margaret zei

Leuk idee om een slinger van meloenstukken te maken. Echt iets om met mooi weer buiten te hangen.

Groetjes, Margaret

SoFie zei

Ik wil binnenkort nog aarbeien haken, maar als ik de tijd ervoor vind, hé!
groetjes Sofie, btw die meloenen zien er heel leuk uit!

Daphne zei

Wat een heerlijk zomers projectje! Ik haakte er pas ook een volgens het patroon uit Haken & Sfeer, maar jouw variant is ook heel erg leuk!

Bij mijn Lyfkes zei

Kei leuk!! Vorige week haakte ik een slinger van ananasjes :)

Fräulein KidsliKids zei

Wowww, this watermelon looks absolutly nice ♥♥♥
xxx
Fräulein KidsliKids

Tinneshobbyworld zei

Schitterend !!! Prachtige kleur !!!

Lieve groetjes, Tinne

Wendy's Mhaaksels zei

Oh leuk zeg! Dat wordt een heerlijk vrolijke, zomerse slinger, geweldig ;)
Groetjes, Wendy

E Strea Chikitu zei

leuk zijn ze! Goed bedacht

Daniëlle Kok zei

Superleuk zijn ze :-)

Eveline zei

Leuk! Ik haakte vorige week aardbeien, voor in het peuterklasje van mijn zoontje.

Jos zei

Superleuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...