26 juni 2015

meloentas haakpatroon -melonbag crochetpattern




Na mijn meloenslinger , had ik nog een ander fruitig ideetje; 
een meloentasje!
Het patroon van de tas kun je hier terugvinden: klik,klik!

***************
After my melonbunting, I had another fruity idea;
a little melonbag!
This bag makes me very happy, and I thought it would make you happy too!
The pattern can be found here: click,click!




----------------------------------------------------------------------------------


















7 opmerkingen:

Dinah zei

Oh dat is een hele leuke tas. dank je wel voor het patroontje..

Lieve groet,dinah

Myriam W. zei

Ongetwijfeld de tofste zomertas die ik ooit heb gezien! Bedankt om het patroon te delen, ik heb het alvast gepind en ga hem deze zomer zeker eens haken.

Liza Veenendaal zei

Wat een superleuke tas! Ik maak elk jaar een nieuw vakantietasje en misschien wordt deze het wel voor dit jaar!
Bedankt en een fijn weekend!
Groetjes,
Liza

zenuwpees zei

De meloentas is super dan U om de uitleg te delen groetjes Marie-Claire

ikke zei

Hij is zo leuk ik ben hem meteen gaan maken, dank je wel voor het delen van het patroon.

Natas Nest zei

What a funny idea!! So pretty and useful both in one. Great ♥. Thanks for sharing! Nata xxx

janice15 zei

O my i really love this. I one to make one of these for sure. Its fantastic with love Janice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...