4 september 2015

happy haken - happy crochet


Hallo iedereen,
Zitten jullie weer een beetje in het ritme , na al die weken vakantie? Hier nog niet helemaal, maar dat gaat goedkomen ;-)
Ik ben in de vakantie begonnen aan dit haakwerkje en ik word er helemaal happy van!
Ik werk met wol van Lana Grossa en het type is Magico Dégradé, ik vind het prachtig.
Geniet van vandaag en haakse,
groetjes Martine xxx

-----------------------------------------------------

Hi everyone,
Did you enjoy the summerholidays? We did , but we find it difficult to get back in de school, and work routine ;-)
During the hols, I've started this crochetproject, and the yarn makes me o so happy!
The yarn is called Magico Dégradé by Lanna Grossa, and I love it.
Enjoy your day lovelies,
Martine xxx

3 opmerkingen:

Dinah zei

Mooie warme kleuren.. Ben benieuwd wat je aan het maken bent. Of is het die roma omslagdoek die zo populair is op dit moment??

Lieve groet,dinah

Tinneshobbyworld zei

Zeer mooie kleuren. Gaat prachtig worden !!!

Groetjes, Tinne

Michelle zei

Wat een prachtige kleuren, het gaat vast mooi worden!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...