16 november 2015

HAPPY CROCHET!

 
Haken maakt me blij! En het maakt me nog blijer als ik er iemand anders blij mee kan maken....
zoonlief heeft er twee nieuwe beste vriendjes bij!
Fijne dag lieve mensen xxx
 
De patroontjes van de knuffels komen uit het boekje :Tendre Crochet van Tournicote.
( de engelse vertaling van het boekje is Sweet Crochet).
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Crochet makes me happy! And it makes me even more happy to make someone else happy....
my little boy has two new best friends!
Enjoy your day sweet people xxx
 
The patterns of these crochet "dolls" can be found in the book : Sweet Crochet by Tournicote.

8 opmerkingen:

Margaret zei

Wat zien ze er allebei schattig uit. En wat een lieve foto van jouw zoontje. Dat blije gezicht met die knuffels in zijn handen. Daar smelt een mens toch van.

Groetjes, Margaret

Sandra zei

Wat leuk! En dat blije snoetje... :-)))

Wendy's Mhaaksels zei

Ah wat een schatjes! Dat boek staat ook op m'n wensenlijstje maar nu ik weet dat ie ook in het Engels is komt ie er denk ik iets eerder dan gepland nog ;) bedankt voor de tip!
Groetjes, Wendy

Tiny Happy Fox zei

Ze zien er heel schattig uit met een heel hoog knuffelgehalte!
Van de patroontjes uit Tendre Crochet kun je ook niet anders dan blij worden :-)
Groetjes, Sarah

Sofie zei

Zo lief, zo mooi. Zowel de knuffels,als je zoontje ;-)
Groetjes Sofie

Dinah zei

Ze zien er dan ook erg lief uit en dat snoetje van dat kindje zo blij met de poppen. leuk...

Lieve groet,dinah

Angeline zei

Ahhh ze zijn super schattig en dan die stralende blik van je zoontje!

Daphne zei

Echt geweldig zijn ze. Ik moet dat boekje toch echt eens gaan aanschaffen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...