15 december 2015

KERSTUILTJES - CHRISTMAS OWLS


 
OOOEeeeeEEEeHoOOOOeEEEE!
Ik haakte kleine witte uiltjes,
zou het een voorbode zijn voor een witte kerst?
Fijne dag lieve mensen .xxx
 
( patroontje uit : Tendre Crochet (Sweet Crochet), boekje nr1. van Tournicote).
 
-----------------------------------------------------------------------
 
HOoot hOoooot!
I made little white owls,
does this mean we will have a white Christmas?
Have a lovely day sweet people.xxx
 
(pattern from the book Sweet Crochet nr.1)  by Tournicote)

13 opmerkingen:

Dinah zei

Zou het...? Dan wordt het vast natte sneeuw... Maar ja dromen mag altijd.
De uiltjes zijn heel erg schattig..

Lieve groet,dinah

Haak en Smaak zei

Schattig en leuk idee! Ik zie ze al in mn kerstboom hangen :D

Nicole (MLBV crafting) zei

Die zijn super leuk!!!

Sofie zei

Die knuffels uit dat boekje blijven zo mooi, hé! Ik zal het mezelf dan toch moeten aanschaffen, zeker?
Ze zijn heel mooi!

Sofie Vandersmissen zei

Ohh wat een lieve uiltjes! Ik ben gek van uiltjes. Jammer dat ik deze niet kan maken want ik heb het patroon niet :(

Groetjes, Sofie
http://sofies-succulent-beads.blogspot.be

Margaret zei

Wat een schattige uiltjes. Mooi zo in het wit. Echt een originele kerstboomersiering of leuk om als groepje neer te hangen.

Groetjes, Margaret

Tinneshobbyworld zei

Wat een mooie witte uiltjes! Knap idee ! Geeft direct een feestelijke uitstraling!

Lieve groetjes, Tinne

Ingenious by Me zei

Schattige uiltjes hoor!!

creajettie zei

Wat een schatjes!

Haakinformatie.nl zei

Schattig!

Verie - Vestywo zei

Wat zien de uiltjes er supr schattig uit! Hopelijk idd een voorbode op een witte kerst! :) Geniet ervan..

Lieve-Groetjes,
Verie

Mdm Samm zei

such beautiful projects...you make my heart smile...merry christmas sweet lady

Ingrid Van Kaam zei

Ach wat een lieverdjes. Geen sneeuw buiten dan deze sneeuw uiltjes maar neerzetten :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...