17 oktober 2012

giveaway!!!





Een fijn kadootje op deze druilerige dag ;-)
Van mijn sponsor Pretty You, mag ik iets weggeven aan een van mijn volgers!
Ben je de winnaar dan mag je ter waarde van $20 (20 dollar) een pakketje samenstellen bij 
Laat een berichtje achter en dan trek ik maandag 22 oktober een winnaar,
veel succes!
**********************
A giveaway on this rainy day ;-)
My sponsor Pretty You is giving one of my readers a self picked order from their shop
($20 worth)!
Leave a message and I will pick a winner monday the 22nd of october,
good luck!

102 opmerkingen:

nathalie zei

Ooh, ben ik de eerste die hier een berichtje achterlaat?
Ik waag mijn kans om dit pakketje te winnen...
Al vrees ik dat ik weinig kans maak omdat ik toch nooit wat win, maar toch wil ik graag meedoen.

Nathalie

Nancy zei

Wat leuk op zo'n druilige dag. ik waag ook een kansje.

Gr nancy.

TIO zei

Wat leuk!! Ik win ook niet vaak iets, maar waag toch mijn kans.

miep zei

Heel erg leuk!! ik doe dan ook graag mee!!

groetjes Merula

Jacq zei

Ik zit hier zielig grieperig te wezen. Wil wel iets heel leuks winnen ;-)

Groetjes,
Jacq

Rianneshaaksels zei

Ik doe graag mee!

Craftynette zei

Ook ik doe graag mee! Alleen al die zwaluwtjes zijn zowat genoeg om me een kansje te doen wagen!

De Merle zei

Nou, daar doe ik erg graag aan mee, wat een leuke spullen om sieraden te maken! Het inspireert weer!!!

Fijne dag,
Karin

Yvonne zei

Oh, I love to participate. Regards from Germany, Yvonne

wijkhuijs zei

Ooow gaaf!
Ik maak graag een kansje!
Wat een leuke dingentjes hebben ze daar, helemaal mijn stijl ook!!

X & Liefs Priscilla

anita roelfsema zei

helemaal leuk dit!

Mirella zei

wat een geweldige dingen allemaal zeg!
Ik doe graag mee ;-)

wannesraps zei

IK ben eens gaan neuzen!!! Ja ik doe graag mee
Maren (hoemmelke.blogspot.com)

swiid-swiet zei

Leuke dingen allemaal.
En de 22e begint hier de herfstvakantie, genoeg tijd dus....

CreaCuties zei

zoooo, tof zeg! natuurlijk doe ik mee :)
ik ga vanaf nu heeeel hard zitten duimen draaien :p

Ineke van den Akker zei

Zo! Die is leuk!

kervei zei

Oh, wat een prachtige spullen! Daar maak ik heel graag kans op! Leuke give away....

Groetjes

Ilse

Dinah zei

Owww wat leuk, ik vind die uil aan een ketting altijd zo leuk en die zelfmaak ringen zijn ook geweldig. Ik denk dat ik maar heel snel een kansje waag.

Groetjes,dinah

Mijn Tijdverdrijf. zei

Leuk! Ik waag ook een kansje.

Groet, Agnes.

Swasie zei

Wow, dit kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Zo iets moois. Leuk dat je het wilt delen. Ik wil graag meedoen.

Liefs Francoise

Swasie zei

Wow, dit kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Zo iets moois. Leuk dat je het wilt delen. Ik wil graag meedoen.

Liefs Francoise

Nicole - Maaksels en Meer zei

Oh wat een leuke roosjes en die camee's zijn echt het einde! Als ik win dan koop ik daar zeker een paar van! Dank je wel voor deze giveaway en nu maar hopen dat ik de gelukkige ben! Groetjes van Nicole

Alessandra zei

really???? such a good giveaway!!! I'm in and thank you for this nice opportunity!!!
xxx Alessandra

delikitap zei

I want join. These very nice.

http://delikitap.blogspot.com/2012/10/hobi-bloglarndan-cekilisler-2.html

delikitap@windowslive.com

Freubeline zei

Natuurlijk doe ik mee! Leuke spulletjes!

Judith zei

Dat ziet er leuk uit! Ik doe mee!

Paisley's mama zei

Me like it! Ik doe dus graag mee :)

jody zei

leuk zeg, ik doe zeker mee!

ief zei

Leukleuk! Zeker met dit druilerige weer... Ik doe graag mee :)

Carlak en Marte zei

oooh wauw, supertof!
Ik doe graag mee!

fieve zei

Owwww leuk!!! Ik doe ook graag mee!!!
Wat een TEgekke spulletjes!

The F Girl zei

Wat een leuke giveaway. Het ziet er allemaal allerschattigst uit!

Janine en Suus zei

Jaaaa, wat een leuke spulletjes allemaal! ik waag ook graag een kansje...
Groetjes Janine

Fête des Gamins zei

Waw zo een fijne spulletjes!!! Ik doe heel graag mee! Mijn selectie is al gemaakt nu vingers kruisen ;-)))

Eva zei

Goede Middag!
What a great giveaway!!!
I would love to win it! :-) (Who doesn't!? *g*)

Tot ziens
Eva from Germany

Kim zei

Vooruit... lets try!

ikke zei

Dat is leuk, ik doe graag mee.

Pipowagen aan Zee zei

Ooh mooi zeg!
Ik die mee:-)

LoR@ zei

Oh, zo veel leuke spullen!
Een mens zou al bijna willen dat hij niet wint, zo hoef ik niet te kiezen. Grapje natuurlijk hè, ik zou heel graag een kansje willen wagen om te winnen.

Ziza Zipper zei

Oh! Leuk!!!
Ik doe heeel graag mee :)

Tante Jannie zei

Precies wat we nodig hebben op deze druilerige en grijze dag: Een hoop gekleurde vrolijkheid! Ik wil dan ook graag een kansje wagen om te winnen!

Noods zei

Ik wil ook meedoen :)
groetjes Danielle

Eren zei

Very beautiful:) I hope to be the lucky one:)
ozeren@gmail.com

kristel zei

Wat leuk, hier wil ik wel een kansje wagen ;)

Handmade by Mai zei

Wat een leuke dingetjes, k ga snel eens kijken. Bedankt voor de link.

Margaret zei

Ja daar wil ik wel aan mee doen hoor.

Vietje zei

Olala leuk leuk leuk!!! ik doe mee!!!

Frullemieke zei

Oh wat een leuke give-away!
Daar wil ik ook wel een kans voor wagen :-)
Groetjes Frullemieke

Bibi zei

Jeetje wat leuk... en wat een mooie spulletjes. Ik doe graag mee!

Kleinegelukjes zei

Wow wat mooi! Ik doe heel graag ook mee.

Judith zei

Daar word ik ook heel blij van! Ik heb al zulke leuke hebbedingen gezien... Ik doe ook graag mee!

Sieselaajn zei

wow! Die vogeltjes staan al lang op mijn lijstje. met wat geluk?

Chrissie en Heidi zei

Oelala, dit is leuk!!! Ik doe mee, hoor!

Groetjes, Heidi

Maaike M zei

Leuk, ik zou graag een kans maken!

Jose zei

wat een leuke dingen hebben ze daar (a)

ik doe mee

een kloddertje roze hier zei

daar word ik nou vrolijk van!! en geloof mij daar is wat voor nodig vandaag ;) ik doe heel graag mee!

Sweetstuff zei

Aaahhhh Super leuk!!!! Maar zie dat er al super veel reacties zijn, maar toch wil ik graag een gokje wagen! (duim duim duim..) :D

Lili zei

Oh super, ik waag ook mijn kans!

Karmijn & Kobalt zei

Een beetje vrolijkheid is altijd welkom!! Ik doe dus graag mee!

Merel Turf zei

zeer leuk, het zou leuk zijn om te winnen zo'n pakje maakt een druilerige dag idd wat minder somber :)

Willy zei

Mooi blog dacht ik, die ga ik volgen. Zie nu ook je give away waar ik graag aan meedoe.
Cross my fingers ;)

blancouleur zei

leuke sponsor en leuke give-away!!
Ik doe graag mee!!

Martine zei

Wauw, wat een te gekke give away! Ik doe heel graag mee.
groetjes, Martine

bijleonie zei

o, wat een leuke give away
Ik doe graag mee

Marlies zei

Ik doe ook graag mee, hele mooie vrolijke dingen.
Groetjes, Marlies

Kreatita T zei

Superleuk! Ik waag ook graag mijn kans.

GreenButterfly zei

Pretty You... Als ik win, is het Pretty Me!!!

Severien zei

Super leuk! ik waag mijn kans.

Sharmayne zei

Dat lijkt me onwijs leuk !

Nettie zei

Mooi hebbedingetjes, die ringetjes op de site van Pretty You zijn ook heel leuk.
Natuurlijk ding ik graag mee.

margaret zei

I love all the Findings at your shop. I would to win!

Margaret

jacqueline zei

Hier gaat het zonnetje van schijnen op zo'n druilige dag als vandaag. Wordt helemaal vrolijk van deze Give Away wat een leuke hebben dingetjes ...
Gauw nog een kansje gewaagd

Groetjes Jacqueline

Carla zei

Altijd leuk zo'n give-awya, zeker met zulke leuke spulletjes, dus ik waag een kans ;-)
groetjes Carla

miekemoeche zei

joepiedepoepie, daar wil ik ook graag aan meedoen hoor!!! leuke spulletjes :-)
groetjes
Hilde
miekemoeche.blogspot.be

Lief en Mooi zei

Wat een vrolijke give away, ik wil een kansje maken! Groetjes Talitha

het Meisje van de Zeppelinfabriek zei

Met zo'n leuke give-away mag het elke dag - nu ja vaak - regenen! Ik doe mee!

Daantjuh C zei

Sweet :) ik doe ook graag mee

Diana zei

Aan zo'n leuke give-away doe ik graag mee.

Maryvonne zei

Ik doe natuurlijk ook graag mee, je wordt er hebberig van, al die leuke dingen!!!

Go Crochet!!! zei

Beautiful! I like those flowers!

Teesty zei

Wat een vrolijkheid Dat wil ik wel winnen!!
liefs Thalia

Bernadett zei

Hello,

I would like to play.
Your game is on my blog,on the right.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com

All the best.:)
Bernadett

Michelle zei

Super leuk! Bolg jou nu sinds een week, heb net een mutsje met oren af, wordt het weer 20 graden! haha, maar hij komt deze winter vast goed van pas bij mijn dochter.

Liza zei

LeukLeukLeuk! :)

Linda Turkesteen zei

Ooh wat gaaf!! Ik doe heel graag mee

Groetjes linda(www.creasnuf.blogspot.nl

Anoniem zei

Op de valreep doe ik graag mee!

Groetjes,

Ingeborg van der Voort

caroline zei

jup ik doe mee nog net op tijd denk ik
groetjes en alvast bedankt

Renske Hoekzema-Prak zei

wat een leuke give away!
groetjes renske

Els zei

ook ik waag graag een kansje...

Heidi Knol zei

Ik wil graag meedoen maar weet niet of of je volger moet zijn om mee te doen... Moet dat??

Groetjes Judith

www.degrannys.blogspot.nl

Nadiake zei

op de valreep, oef juist op tijd gezien, ik wil natuurlijk meedoen :-)

Mevr. Snoeshaan zei

Ooooh, dat is leuk, ik doe heel graag mee!

Handige An zei

Oh! Wat leuk! Ik doe graag mee om kans te maken op zoiets zoets :) Fijne Zondag!

Zilly zei

Oh-ik waag nog graag een klein kansje-die vintage vogeltjes zijn te gek. Mooie zondag nog toegewenst met hart&ziel door Sil

Helmi zei

Gokje!

The Pinkhouseladies zei

Owww ben ik blij dat ik dit net nog op tijd zie, wij doen graaaaag mee :)!

CreativEls zei

Op de valreep, maar ik wil toch nog een kans wagen. Dus ik wil graag meedoen aan deze super give-away.

Lieve groetjes,

CreativEls

Elma zei

Ik doe ook graag mee!
Groetjes

Ohmybeautyful zei

NET NOG OPTIJDD! WAT SUPER LEUKKK! IK DOE GRAAG MEE!

Zoiets had mijn kamer net nodig, iets om vrolijker te worden.

Hopen dat ik win want ik zou der zo &@#^#&# blij mee zijn! Maar maak nooit geen kans.

Liefs, Kimberly

Fien zei

tgo dat zou leuk zijn om te winnen! En moest ik winnen dan zou ik voor de vrije vogels gaan ... die zouden perfect passen op de trui die ik nu aan heb :-)

Linda zei

Toch nog maar even een gokje wagen op de valreep! Ik doe graag mee, wat een leuke spulletjes allemaal zeg! Ik volg je blog al een tijdje met veel plezier, heb al eens het mutsje gehaakt met de oortjes (sweeeeet) zelf heb ik al jaren een scrapblog maar nu sinds een paar weekjes ook een haakblog! Ik ben namelijk verslaafd geworden ;-))) Heerlijk weer even wat anders! Groetjes, Linda.

kübra zei

hello my name is kübra

kübra baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com