20 oktober 2012

schattige schoentjes - adorable booties




Op het blog "All about Ami" vond ik deze schattige babyschoentjes!
Ze heeft ze gemaakt volgens dit patroon.
(dit patroontje heb ik al eerder gepost ,maar ik vond deze fotootjes wat duidelijker;-)
Ik ga ze dit weekend zeker uitproberen, en jullie?

++++++++++++++++

On the "All about Ami" blog I found the tutorial for these adorable booties!
Just click on this link for the pattern.
( I have posted this pattern before ;-))
This will be my weekend project, what's yours?

8 opmerkingen:

Ingrids weblog zei

Zien we zeker leuk uit, ben benieuwd naar die van jou, veel succes.

Groetjes Ingrid.

Klaartje Nel zei

Goed idee! Ik wil ze ook proberen! Bedankt voor de link!

Jolanda zei

nouw das ook toevallig heb ze van de week ook gemaakt.
zijn snel gemaakt..en heb schattig slofjes. Die van mijn zijn opgestuurd naar me neef en zijn vriendin voor hun dochtertje.

Helmi zei

Wat zijn die lief!

Anoniem zei

Wauw!

Michelle zei

Betekend 2hdc 3 times dat je 2x een half stokje in 1 steek moet doen, en dat 3x?

Michelle zei

Betekend 2hdc 3 times dat je 2x een half stokje in 1 steek moet doen, en dat 3x?

Michelle zei

Ik wil ze ook graag maken, vind ze super, maar kom er niet uit met het engelse patroon:-(