14 december 2014

Een beetje van alles! - A little bit of everything!


Ik ben een beetje met van alles bezig!
Kerstvoorbereidingen , wat haakwerk ( kadootjes!) 
en de kids natuurlijk ;-)
Wat zijn jullie aan het doen, zijn jullie al een beetje in de Kerstsfeer?
Hele fijne zondag iedereen. xxx

******************************

I am doing a little bit of everything!
Preparing things for Christmas, some crochet 
( presents!)
and entertaining the kids ;-)
What are you doing, are you getting in the Christmas spirit yet?
Have a lovely sunday. xxx

3 opmerkingen:

Amber zei

Je bent lekker bezig met veel verschillende dingen. Ik heb de kerstsfeer nog niet zo te pakken. Net alsof kerst nog weken weg is. Maar het gaat van de week vast kriebelen.

Fijn weekend, Margaret

emmel-prutsemieke zei

Ik ben misbaksels aan het haken…de zoveelste poging ( ik begin te vrezen dat ik niet goed kan tellen)

Anske aj stoffenspulletjes zei

Ik maakte een lijstje met alles wat ik wil maken tegen kerst om cadeau te doen. En kwam net tot de conclusie dat ik eigenlijk vorige maand al had moeten beginnen. ☺momenteel dus bezig met bekijken wat haalbaar is :-) maar wel volledig al in kerstsfeer aan het komen ☺